Jídelníček.. Orientační (Jak jsem jedla např. dnes, ale cca denně)

27. srpna 2014 v 21:43 | Azzy
Všechny dny se mění hl. jídla, ale uzobávání je +- stejný

Snídaně: rohlík s mandlema (hrst), pár vlašských oříšků, 5 kousů 90% čokolády
svačina: mandle, piškoty, šunka, borůvky,maliny, 4 prdele banánů (né jakože hodně banánů, ale 4 ty konce)
oběd: cottage jarní zelenina, 2 rohlíky, žlutá paprika, rajče, půl červený papriky,piškoty, ředkvičky, půl rohlíku, jedna slívošvestka
svačina: jahody, borůvky, maliny,mandle, rajčata
večeře: rajčata,ředkvičky,jahody,maliny,borůvky, sleď, 2 rohlíky,piškoty

Váha: 47 kg
obvod stehen : 46
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Laivindie Laivindie | 27. srpna 2014 v 23:01 | Reagovat

me to prijde super...bilkoviny, vitaminy, takze parada

2 brandie-lifestyle brandie-lifestyle | Web | 28. srpna 2014 v 12:15 | Reagovat

Není to špatný Azzy, ale na těch bílkovinách bych teda rapidně přidala, chybí mi tam víc masa, případně sóji nebo luštěnin :) Ale je to na dobré cestě, budu ti držet palečky ;)

3 Andie Andie | Web | 28. srpna 2014 v 21:50 | Reagovat

jak píšou holky více, taky bych přidala bílkoviny, jinak ale super, takové zeleniny a ovoce! :)

4 brandie-lifestyle brandie-lifestyle | Web | 29. srpna 2014 v 10:29 | Reagovat

Tak v tom případě tě chválím, je fajn udělat i takovéto dny, ale bílkoviny jsou prostě hodně důležité :) Ale už teď je to parádní oproti někdejšímu stylu stravování ;)

5 Ko Ky Ko Ky | Web | 29. srpna 2014 v 15:06 | Reagovat

já bych řekla,že je moc dobře,že jíš dost ovoce a zeleninu,ale neměla bys to nahrazovat za normální jídlo

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama